Wyzwanie

Opracowanie rekomendacji w zakresie wsparcia sprzedaży energii i gazu w kanale internetowym

zajawka case study mbank

Postawione cele

  • Analiza otoczenia (internet) oraz sytuacji wewnętrznej PGNiG w kontekście przebudowy serwisów internetowych
  • Audyt kanału internetowego pod kątem sprzedaży energii i gazu
  • Wypracowanie koncepcji przebudowy serwisu internetowego zgodnie z wynikami analizy

Jak pomogliśmy

Na zlecenie klienta dokonaliśmy szeregu analiz związanych z wykorzystaniem internetu jako kanału sprzedaży energii i gazu. Metodą benchmarkingu przeanalizowaliśmy konkurencyjne serwisy z całego świata, oraz zbadaliśmy elektroniczne biura obsługi klienta (eBOK) co pozwoliło wskazać dominujące trendy w tej branży. W oparciu o przygotowane analizy opracowaliśmy wytyczne dla kluczowych obszarów serwisu: strona główna, strony produktowe dla oferty sprzedaży energii i gazu, obsługa klienta poprzez kanał internetowy, kanały komunikacji i dotarcia do grupy docelowej.

Efekty

  • Dostarczenie analiz dotyczących najlepszych praktyk oraz działań konkurencji
  • Przedstawienie rekomendacji i planu dla dalszych działań związanych z przebudową serwisu pgnig.pl
  • Oszacowanie terminów realizacji poszczególnych etapów projektowych

Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami są kluczowymi elementami w rozwoju biznesu. Pozwól nam działać, kiedy sytuacja wymaga wsparcia profesjonalistów w prowadzeniu biznesu w internecie.